FAQ

Spørgsmål & Svar

På siden her har vi hos Nera Logistik opstillet vores oftest stillede spørgsmål.

Skulle du have et spørgsmål, der ikke fremgår her på siden, er du altid velkommen til at kontakte os på mail info@nera-logistik.dk eller tlf. 31 57 57 97.

Vi er godkendt af Sikkerhedsstyrelsen, hvor der her fremgår, hvilke varer vi er godkendt til at sælge.

Register over tobakssurrogater | Sikkerhedsstyrelsen 

Desuden er alle vores varer mærket med dansk stempelafgift.  

Hos Nera Logistik har vi en fragtaftale med PostNord. Det gør, at vores kunder får gratis levering.  

Skulle du være interesseret i at modtage dine varer med en anden leverandør, vil du selv skulle betale for fragten af dine varer.    

Ja – lige så snart, vi har ekspederet din ordre, vil du pr. mail modtage et link med dit Track & Trace-nummer.  

Som udgangspunkt vil du kunne modtage dine varer dagen efter, hvis ordren er lagt før kl. 12.00.  Ellers vil leveringstiden ligge mellem 1-3 hverdage.

Som udgangspunkt skal du altid tjekke din varer igennem for mangler, fejl og skader, når du har modtaget dem.

Tag gerne et billede af varens tilstand og indpakning, og kontakt vores kundeservice på tlf. 31 13 97 27.

Vores kundeservice tager imod henvendelser i følgende tidsrum:

Mandag – Torsdag 10:00 – 16:00  

Fredag 10:00 – 12:00 og 14:00 – 15:30  

Vi kommer gerne ud og rådgiver dig om vores varer og samarbejde, allerede før du bestiller dine første varer. Vi hjælper gerne din virksomhed strategisk igennem alt fra indkøbsprocessen til slagsprocessen. Vi har flere års erfaring med opbygning af forretning indenfor tobakssurrogater.

Kontakt os på tlf. 31 13 97 27, og hør nærmere.

B2B Login

Login med dit B2B login for at se og bestille vores produkter på webshoppen.